Friday, April 09, 2021

Foodies: Marrybrown’s Korean Gangjeong Chicken

Assalammualaikum and Hello everyone !

Annyeonghaseyo... Haaa.. ada peminat Korean Food tak dekat sini??!! Macam I personally memang suka Korean Food atas sebab-sebab terpedaya tengok K-drama banyak sangat.. Hahaha.. Habis semua Korean Food I nak cuba.. Recently Marrybrown come out with Korean Gangjeong Chicken taw.. Ini menu terbaru mereka and I berpeluang untuk jadi antara yang terawal try menu ni.. Weeee~

Nampak ye muka kegembiraan saya di situuu.. Hahahaa..

Tagline Marrybrown ialah "something different" dimana memang kena sangat sebab mereka sentiasa mengikuti trend semasa dan keluarkan makanan-makanan yang menjadi permintaan ramai. Nak nak sekarang tengah fenomemna K-Pop, P-Drama kann.. Jadi Marrybrown keluarkan menu yang pasti memenuhi citarasa nitizen gituhhh.

Tadaaaa... Inilah antara Menu Marrybrown’s Korean Gangjeong Chicken 


Gangjeong Chicken Combo 

Price: from from RM 17.90.

As you can see in the picture, Ayam yang disaluti combination of Sweet & Spicy that packed with flavor yang bakal memikat hati dan deria rasa anda. My first impression untuk Ayam ni sejujurnya sedap.. memang terasa sweet & spicy dia tu.. Untuk combo ni korang boleh pilih nak 2pcs or 3pcs chicken. Setiap combo datang dengan wedges and air Coca-Cola


 Gangjeong Burger Combo 

Price: from RM 15.90.

Ini lagi satu menu yang mereka keluarkan untuk peminat burger diluar sana. Juicy burger with charcoal bun  to elevate the taste of spicy with hint of sweetness. Sebagai peminat burger, I approved burger Gangjeong ni.. Kalau korang pilih combo burger ni korang akan dapat wedges and air coca cola.



Another special set yang korang boleh pilih is Gangjeong Box (Price: from RM25.80) yang merupakan combinasi burger dan ayam dalam satu set. Sesuai untuk dinikmati bersama keluarga dan rakan-rakan. Kalau nak makan sorang-sorang pun boleh.. Hahahhaaa..


Gangjeong Rice Bowl Combo

Price: from RM11.90

Kepada penggemar Nasi pulak korang boleh pilih set ni which is my favorite set ever! Sebab Nasi Marrybrown ni seriously sedap gilaaa.. I tak tahu apa rahsia mereka tapi serious sedap.. lepas tu combine dengan chicken cutlets with the taste of sweet & spicy pulak tuu.. yang ni Highly Recomended !

Sebagai peminat tegar Korean Food.. Hehehee.. I APPROVED semua menu Marrybrown’s Korean Gangjeong Chicken nii!! For me berbaloi untuk try and puas hati dengan apa yang kita bayar dan rasa dia memang kena dengan tekak nitizen Malaysia.. Hahahaa.. Make sure korang try taw !

Hari tu i pergi ke outlet Marrybrown CITTA Mall, sebab antara outlet yang dekat dengan rumah I and mudah nak access lokasi nya. Korang boleh pergi mana-mana outlet Marrybrown yang berhampiran dengan anda untuk menikmati menu baru dari Marrybrown iaitu  Korean Gangjeong Chicken !!


For more info dan update-update terkini; korang boleh layari :-

Facebook: MarrybrownMalaysia

Instagram: Marrybrownmy

YouTube: MarrybrownTV

Delivery: http://mbdelivery.com.my 


Till then, xoxo




Thank you for reading this ^_^



 

No comments:

Post a Comment