Sunday, May 05, 2013

MOTD: Aku Yang Tersakiti

assalammualaikum


hello, its 5 may 2013!! the 13th Malaysia Election Day...PRU13... mesti ramai yang keluar mengundi kan..i know!! hehehe..semua pun duk upload gambar jari kena ink permament kan..yahhh..penuh dekat instagram pika dengan gambar jari uolsss..memandang pika yang belum cukup umur untuk mengundi ini duk saja lah dekat rumah..hehehee...

my music for today is.. Aku Yang Tersakiti by Judika..

baru-baru ini Judika datang ke Malaysia..ramai cewek yang going crazy gitu..
pika just dengar info-info dari Radio Era je..hihihiii..
belum berkesempatan nak jumpa En.Judika in person..nanti-nanti yah Judika kita ketemu :D





let's watch this and understand the meaning..huhuuu...

pika suka jugak version yang Judika Feat Kotak Band tu!! best jugakkk



my favorite part of the lyrics are:-

tak pernahkah kau sedari
aku yang kau sakiti
kau pergi dengan janjimu 
yang telah kau ingakari

Oh, Tuhan tolong lah aku
Hapuskan lah rasa cintaku
aku pun ingin bahagia
walau tak bersama dia





till then u guys...



Thanks for reading this ^_^

1 comment: