Friday, August 24, 2012

4th day of eid ul fitr 2012

assalammualaikum



aik, terus skip ke raya ke-4..sebab raya ketiga pika on my way back home...takde bejalan mana pun melainkan duduk dalam kereta lepas tu menghadap jem nasib baik sekejap je..uhuhuuu...so hari raya ke-4 baru la pika jalan beraya... pika beraya di area KL sahajaaa..pergi rumah sedara-mara yang ada dirumah je lahh..yang takde dirumah tu takdapat den nak tolong..ahahhahaaaa...


MERAH makngah you!


 accessories charm bracelet with YSL inspired red ring


RAYA OUTFIT:
wider black pashmina from Mekkah
red kurung modern 
F21 handbag
SACHS shoes


OVER FLASH!
i know..its scary..keep away from your kids :)


rumah 1st beraya..cousin ayah...


lepas tu beraya di rumah cousin ibu pulak..weeheee~


budak ini dah besar-besar pun masih dapat duit raya ouhh! hehehehee..terasa muda jerr ^_^



korang beraya macam mana..mesti penat kann..ehehehee...
will update more SOON! insyaallah :)
SENYUMMMMMM..

till then,



thanks for reading this ^_^

4 comments: