Friday, July 20, 2012

ramadhan al-mubarak

assalammualaikum


siapa suka kan kalau ada penjajah yang cuba nak menjajah muka anda..(pelik berul ayat pika)..tak pe tak pe..biar pika berterus-terang sahaja lahh..semalam bangun tidur sikat-sikat rambut nak pergi mandi..sikat sikat dan sikat tetiba nampak satu bonjolan dimuka ku..arghhhhh~
sangat lah tak suka jerawat..tu lahhh..akibat tanya dan tegur orang punya jerawat...nahhh! kena setepek dekat muka sendiri...err~

nampak kan ..nampak kan...
ehuuu~

dalam berjerawat tu, pika masih berkeyakinan nak senyum okehhh...yes, pika mempunyai senyuman yang senget..tak reti la senyum lurus-lurus..kalau pika senyum mesti senget..pastu timbul la lesung pipit yang tak berapa nak nampak tu...agagagaaa..


ahahaa..post hari ini pasal jerawat je ekkk...
boooooooooooooo!



OK.BYE

*lari sepantas mungkin.......




eheheee..bukan itu lah sebenar..seperti semua orang maklum...hari sabtu (21/07/2012) ni kita puasa..alhamdulillah ramadhan kembali..harap-harap tak termakan lahh ye...mari kita lakukan ibadah sebanyak yang mungkin dalam bulan yang mulia ini..


amal kan ye :)


selamat menunaikan ibadah semua...jangan ponteng puasa kalau takde sebab munasabah ye..moga sagala amalan kita di terima dan diredha Illahi...assalammualaikum...


thanks for reading this ^_^


4 comments:

  1. JERAWAT ARRRRRG..XPE BG IBU ADANYA JERAWAT BT MUKA KT NMPK LBH CUTE...SELAMAT BERPUASA DR IBU UMMI..:)

    ReplyDelete
  2. slamat berpuasa syafiqah! thanks for the follow <3


    xoxo, Alee
    http://aleemerican.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ok..welcome..thanks for following me at first..you have nice blog..selamat berpuasa :)

    ReplyDelete