Sunday, May 20, 2012

pika dan pikachu

assalammualaikum

Hai. habis sudah hari ahad..and tomorrow is MONDAAYYY...yeayyyy
 =.='

ok.ok..pika fahamm chill la ye..tak nak la esok pergi kerja or kelas dengan muka masyammmm..kita tetap kena senyum..mulakan hari anda dengan senyuman..salah satu senaman untuk cantik tu...elehhh, aku nasihat orang, dua kali lima jugak..agagagagaaa...


yesss..we look a like! weeheee~

hati-hati takut kena karentt..pika suka pikachu ni..sangat comel..dulu waktu kecik-kecik memang cerita makhluk kuning ini lahh yang pika tengok..tapi sekarang dah lain dahh..makhluk kuning yang pika pandu..(paham-paham sendiri ye)..

kuning menjadi satu warna tarikan sangat..bila nampak warna kuning mesti sekilas mata tu nak pandang...tak percaya?..sila rujuk gambar di atas..warna apa yang sangat jelas...KUNING bukan..ngeheheee....

ok, pika dah kena 'demam kuning' sekarang..


BYEE


thanks for reading this entry ^_^

No comments:

Post a Comment