Saturday, March 17, 2012

sometimes people make mistake

assalamualaikum





" actually, people always make mistake "



nak cakap pasal kesalahan..mustahil lah kalau anda semua tak pernah lakukan kesilpan kan..no body perfect!..dalam dunia ini semua orang pernah melakukan kesilapan kecil mahu pun yang besar..sama ada anda sedar atau tidak je lahh...

jadi mari kita sama-sama ambil iktibar atas kesilapan yang kita lakukan...kadang-kadang rugi jugak tak sedar kesilapan kita kerana kita tak berpeluang untuk memperbaiki nya...kan...

melainkan anda rasa anda sentiasa betul 24 jam7 hari seminggu kan...tak pun 24/7 ehekk..
 


i will improve my self... 



baru-baru ini pika tengok cerita Ketika Cinta Bertasbih..dalam cita tu watak khairul azzam tu ada cakap......

"bagi mereka yang merasakan diri mereka itu baik, rendah diri, selalu tolong orang dan berbuat baik..hakikatnya mereka itu adalah orang paling takkabur..di mana lebih teruk dari mereka yang berlagak secara terang-terangan" nauzzubillah...
(ayat yang dicakap tu dalam indo language la ye)

kebenaran nya hanya Allah S.W.T je yang tahu

tp pika tak berapa sure lah, nak lebih kompom bole tanya ustaz atau para ulama' yang lebih arif..pika share je..ehehee...


BYEE...


thanks for reading this.. 
do drop a few comments  :)

2 comments: