Thursday, December 29, 2011

kemewahan & kesedapan

assalammualaikum

haaa...today kita cerita pasal benda mewah-mewah jerrr..ahakss...

kenapa nak cerita mewah-mewah ni? well..i'm just DONE my prosperity burger..yummy!

prosperity = kemewahan / good fortune kan?

sebenarnya..pika memang selalu dengar iklan dekat radio kat tv dekat majalah..haa? dengar kat majalahh?..wah hebatnya majalah tu..macam cerita Harry Potter la pulak ye..ok gurau..*pang!
tengok dekat majalah..iklan pasal properity burger ni..and finaly..i just get it! ye lahh..pika tahu korang dah makan awal dari pika..saja je nak kecoh dalam blog sendiri..tak boleh ke?..kehkehkehhh...

dekat tempat pika study memang tak nampak lah batang hidung mcD kan..melain kat sticker-sticker yang melekat pada cermin kereta orang..huahuahuaaa...jadinya bila dah sampai rumah..must grab this chance!!!

so, apa tunggu lagi...ayahhh!, jum pergi mcD :)

jeng jengggg....exited to be :D


ok sedap...


tudia..my sis..makan tak hengat dunia gitu..


Oh MY LORD!!!!! kempunan dah tamat :)


making me melt...yummy!!!!


this is my SUPERHERO...
*memang tak reti senyum..ahakss...


awat gambar ni gelap semacam erkk..mcm spotlight dekat pika sorang je..huahuaa..boleh jd model mcD ni..ha yolahhh..lepas ni makin "bunting" la mak nokss...

nampaknya ini merupakan gambar penutup untuk kisah kita hari ini...jyeahhh..
no wonder lahh gambar tu acah-acah spotlight sikit..pika suruh abg mcD td tutp lampu sat nak bergambar...(memang takde keje lah org nak dengar cakap aku kan)

ehee~

p/s: ada sesiapa yang sudi nak belanja pika? OK.FINE..

BYEE..


thanks for reading this :)

No comments:

Post a Comment