Friday, May 06, 2011

Happy Mother's Day

assalammualaikum

hai readers :D

selamat hari ibu buat semua ibu di dunia ni tak kira di mana anda berada..
apa kalau kata omputeh tu ye..hurmmm..
haaa... Happy Mother's Day  yee~

kalau dulu kecik2 ..pika engt lagi..sy nak beli hadiah ibu ..tp tak tahu cm mna..pastu ajak ibu teman beli hadiah..pastu bila ibu tnya tu utk siapa..sy pun kata rahsia lahh..hee..
macam lahh ibu tu tak leyh pk kan..apa ke bengap nya sy ni..huehuehueee..

pastu bila dh besar sikit..dlm lingkungan darjah 6 lahh kott..nak beli hadiah ibu..
pastu paksa jugak ibu ikut..kali ni paksa oo..hehee..pastu suh ibu jalan jauh-jauh..maksud nya jalan asing-asing lahh..ibu pergi kedai lain..sy nk g kedai lain..cm tu lahh lebih kurang..
konon2 dh terer nk bt suprise lahh tu..padahal..ibu dh tahu..kehkehkehhh..

tp okeyh lahh tu kira sweet jugak what..kecik2 lagi sy dh terpikir nk bg ibu hadiah..cececehhh..

sekarang ni nk bg ibu hadiah pun serba salah..sebab semua benda ibu dh ada..
ibu nk cucu..tapi..tak kan lahh..sy nk kawen awl2 ni..kakak sy tak de minat nk kawin lagi..hehehee..
soo..yg cucu tu ibu kena sabar..insya'..kalau ada jodoh nnty kawin lahh..ngee~ *gatai!

tapi bagi pika lah..
hadiah terbaik korang nk bg kat ibu ialah..ucapan TERIMA KASIH yg betul2 ikhlas dtg dr hati korang..
kalau boleh tu..bila cakap biar ada feeling sikit..nangeh2 lahh sikit..hee...
*pika pernah buat..tp time raya..ibu pun Nangeh..pika pun lagi bertambah-tambah nangeh nya..
ngee~..tapi nk cover jugakk .. huahua...

celebrate lahh sikit utk ibu tu..
oke..



ini gambar yg pika paling suka!
sayanggggg ibu ketat2!!!!!
:')

like mother like daughter!

tapi bibir sy ikot ayah sy..ibu kata lahh..
huhuuu...



dalam senyuman mu ...ada ketenangan & kesabaran :)


dalam tangisan mu .. masih ada tawa! utk menceriakan kami :DDD


happy mother's day ibu!!!
i LOVE YOU!

semoga ibu terus sehat and happy..
ibu jgn asyik membebel je..nnty ibu penat..ibu duduk rehat and tenang kan pikiran ye..hihii..
TERIMA KASIH utk segala-gala nya wahai ibu ku tercinta..
kau yang satu..mmg takde pengganti!

wahh! feeling gitu ye~


keyhh lahh sebelom air mata ni terus berjurai-jurai membasahi lappy tiger i ni..
better i stop..ngee~~~


bye korang!



thank you for reading this :)

2 comments:

  1. happy mother day..rindunye kat ibu fiera bile bace entry ni....=)singgah and follow u..=)

    ReplyDelete