Thursday, April 07, 2011

currently my mood NOT STABLE.


assalammualaikum


okeyh tak okeyh..hurmm..

minggu ini sy mmg tkde mood sgt..sy malas betol nk pergi kelas tw!
sy dh ponteng kelas CTU and BEL and HBU..buwork perangai! jgn tiru ye..ishh3!
alarhhh!!! malas lahh..tolong lahh paham!

perot asyik meragam tek tentu je skrg..sy murung :(((
sy nak menjerit sekuat-kuat hati..but.alarhh..nnty ggu org pulak..
so sy hnya boleh menjerit dalam bantal je..huhuu...

AGHHHHHH!!!! back-off lahh!

sy tk de mood sgt ni! 
mood kejap naik kejap turun..nak kata datang bulan..tak jugak! hurmm..
apa kena lahh dgn sy ni..

''  Ya ALLAH, berikan lah hamba mu ini ketenangan jiwa raga..kurniakan lah kesabaran dan ketabahan utk hamba mu ini dlm menjalani kehidupan nya di dunia mahupun di akhirat kelak..  ''


harap2 sy akan pulih seperti sedia kala! *amin
sy tak mintak nk jadi macam ini..tapi keadaan memaksa T_T

hope you guys can understand my feeling..
i need time to be alone :)


bye!

3 comments:

  1. smga sehat slalu...cute blog :)

    ReplyDelete
  2. ok darling...nak hadiah best tak..?jgn lupa join contest sue ya...
    http://susuegoodday.blogspot.com/2011/04/susuegooddays-1st-contest.html

    <3,
    susuegoodday

    ReplyDelete