Tuesday, March 15, 2011

styling my gipsi

assalammualaikum

hallo!

today is tuesday..
fuhh! i just finished my reading+writing test for BEL

gipsi? what it is???

when mention about gipsi its remaind me to the shakira song..
the great singer and dancer!

okeyh! kali ini sy tamaw cita pasal lagu dia..ok..
sy nk ckp pasal shawl gipsi..
sy tak tahu lahh normally korang gelarkan shawl ni apa..
tp i usually call it GIPSI SHAWL :D


yeayy!
seyesly and honestly..ni adalah kali pertama sy pkai GIPSI SHAWL ni..
i know it's kinda last year..but, why not huhh??


pweewitt! start perasan dh..hihii..
macam2 cara boleh pkai shawl ni aww..ada yang buat jadi subang..ada yg buat jadi rantai..jadi sanggul lahh..and pelbagai lagi..
but what i try here is kinda simple and easy..


batu gipsi ni nampak ringan..tapi berat nak mampoih!
cm gantung batu kat kepala..hahahahaa..gelak besar+jahat!

overall i tak bpe suka shawl ni sgt..but i like it..
knp sy tk suka sgt..bcoz ianya pendek!! hehee..
but i still like it! and have it!


bye2!

thank you (:

2 comments:

  1. cantilah kak pika... tapi kalau tulus pakai tulus suka simpan satu aksesori dalam shawl tu

    ReplyDelete
  2. thanks dear!
    bukan akak tknk pkai aksesori..time ni akak g kelas..so kinda tk sesuai..hehee..

    ReplyDelete