Monday, March 07, 2011

sifat kanak-kanak

assalammualaikum

sy sudah bergelar mahasiswi..wahh! cm tak percaya ja..
sy sudah hampir nk habis utk semester dua ni..hehee..
happy2 jugak..tp zaman kanak2 mmg tk leyh di lupakan yokk!
hehee..

now sy stay di kampus utk teruskan pelajaran..
sifat kanak-kanak ceria tu masih ada dalam diri sy ni..
sy ni masih menggemar benda-benda kiut miut..masih suka pada kaler-kaler yang menarik,yg kontra..fuhh!! adakah itu masalah besar ekk??huhuu..
nak tahu knp sy ckp cm itu??



tgok picture dulu yekk..

i love buterfly..



ini lahh tempat beta beradu..hihii..
cadar cm cadar kanak-kanak kan??
hehee..sy mmg minat benda-benda cm ini..hehee..


ni pulak meja balaja sy..kalau boleh semua benda kiut miut sy nk letak aww..
tapi nnty penoh dgn barang..ggu nk study lak kan..hehee..

tapi jgn terpedaya lahh meja ni akan sentiasa kemas begini..
kadang2 tu 'mood malas' dh dtg..meja cm tongkang pecah,..
then sy kemas2 lah balik..weehee~


kebiasaan nya bila umur dh semakin meningkat pilihan kaler2 utk diri kita..pakaian..apa2 je lahh mesty berubah kan??
 biasa nya kaler2 pastel yang menjadi pilihan org2 tua..oppsss..bukan tua,org2 berpengalaman..hehee..sory lahh kalau sy salah cakap..tkde niat pon nk cakap cmgitu..ngee~

 
review kali ni membuktikan sy masih mempunyai sifat kanak-kanak walaupun sudah berusia 18 tahun 11 bulan..
hahaa..

next time, sy nk cuba cari kaler2 pastel pulak lahh..hehee..


bye2!


thank yOu for reading this entry :)

No comments:

Post a Comment